Ik heb een huis

U huurt een woning van Woningstichting Weststellingwerf. Wij doen ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Elke dag opnieuw. Zodat u goed kunt wonen (waarbij 'goed wonen' meer is dan het hebben van een goede woning).

Actueel Bouw NOM-woningen Wolvega in vaktijdschrift 'Bouwen in het Noorden'

In het vaktijdschrift 'Bouwen in het Noorden' vindt u een interessant artikel over de bouw van onze 30 nieuwe NOM-woningen in Wolvega.


lees verder

Klachten over dienstverlening

Heeft u klachten over de manier waarop uw verzoek is afgehandeld? Of over de wijze waarop wij met u als huurder om gaan? Of heeft u problemen (gehad) met:
-    onze medewerkers?
-    onderhoud?
-    huurprijs of huurbetaling?
-    facturering?

Vul dan het onderstaande klachtenformulier in. Of maak uw klacht schriftelijk, telefonisch of aan de balie kenbaar bij het hoofd van de betreffende afdeling van Woningstichting Weststellingwerf:

Vastgoed beheer en ontwikkeling: de heer A. Bakker
Klanten en service & Bedrijfsdiensten: de heer P. Spoelstra

Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u een brief sturen aan de directeur van Woningstichting Weststellingwerf. Als u daarna nog niet tevreden bent, kunt u uw klacht indienen bij de provinciale klachtencommissie.

Klachtformulier dienstverlening

Verzenden