Ik heb een huis

U huurt een woning van Woningstichting Weststellingwerf. Wij doen ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Elke dag opnieuw. Zodat u goed kunt wonen (waarbij 'goed wonen' meer is dan het hebben van een goede woning).

Actueel Vacature Technisch medewerker Bedrijfsbureau

Binnen onze organisatie is een vacature ontstaan voor een Technisch medewerker op het Bedrijfsbureau.


lees verder

Klachten over dienstverlening

Heeft u klachten over de manier waarop uw verzoek is afgehandeld? Of over de wijze waarop wij met u als huurder om gaan? Of heeft u problemen (gehad) met:
-    onze medewerkers?
-    onderhoud?
-    huurprijs of huurbetaling?
-    facturering?

Vul dan het onderstaande klachtenformulier in. Of maak uw klacht schriftelijk, telefonisch of aan de balie kenbaar bij het hoofd van de betreffende afdeling van Woningstichting Weststellingwerf:

Vastgoed beheer en ontwikkeling: de heer A. Bakker
Klanten en service & Bedrijfsdiensten: de heer P. Spoelstra

Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u een brief sturen aan de directeur van Woningstichting Weststellingwerf. Als u daarna nog niet tevreden bent, kunt u uw klacht indienen bij de provinciale klachtencommissie.

Klachtformulier dienstverlening

Verzenden