Ik heb een huis

U huurt een woning van Woningstichting Weststellingwerf. Wij doen ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Elke dag opnieuw. Zodat u goed kunt wonen (waarbij 'goed wonen' meer is dan het hebben van een goede woning).

Actueel  

Er zijn geen actuele nieuwsberichten.
Klik hier om naar het nieuwsarchief te gaan.

Klachten over dienstverlening

Ongewild gaan er in de vele contacten tussen onze medewerkers en u wel eens zaken mis en ontstaan er geschillen. Heeft u klachten over de wijze waarop een verzoek van u is afgehandeld of de wijze waarop Woningstichting Weststellingwerf met u als huurder is omgegaan? Heeft u problemen (gehad) met:
-    onze medewerkers?
-    onderhoud?
-    huurprijs of huurbetaling?
-    facturering?

Vul dan het betreffende klachtenformulier in of maak uw klacht schriftelijk, telefonisch of aan de balie kenbaar bij het hoofd van de betreffende afdeling van Woningstichting Weststellingwerf:

Vastgoed beheer en ontwikkeling: de heer A. Bakker
Klanten en service & Bedrijfsdiensten: de heer P. Spoelstra

Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u een brief sturen aan of een formulier invullen en verzenden naar de directeur van Woningstichting Weststellingwerf, of volg de klachtenprocedure.

Klachtformulier dienstverlening

Verzenden