Klachten dienstverlening

Kan onze dienstverlening beter? Vertel het ons.
Wij doen ons best om een klacht zo goed mogelijk op te lossen. Bent u daarna nog niet tevreden over onze dienstverlening ? U kunt het volgende doen.

Laat het ons weten

Laat ons weten waarover u niet tevreden bent. U heeft ons bijvoorbeeld gevraagd iets te doen. U heeft al een paar keer gebeld of geschreven, maar wij reageren niet naar tevredenheid. Vertel dan aan de betreffende medewerker óf zijn of haar leidinggevende dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Samen kunnen we een bevredigende oplossing zoeken.

De leidinggevenden zijn:

  • Afdeling Vastgoed beheer en ontwikkeling: de heer A. Bakker
  • Afdeling Klanten en Service: de heer P. Spoelstra
  • Afdeling Bedrijfsdiensten: de heer P. Spoelstra

Klacht indienen

Bent u daarna van mening dat we het probleem niet goed hebben opgelost?  U kunt dan een klacht indienen. Schrijf ons een brief of e-mail waarin u uw klacht beschrijft of vul het klachtenformulier in. U ontvangt van ons binnen twee weken een ontvangstbevestiging.

Stap naar de provinciale klachtencommissie
Bent u niet naar tevredenheid geholpen door ons? U kunt uw klacht dan schriftelijk of digitaal indienen bij de provinciale klachtencommissie:

Provinciale klachtencommissie
Postbus 103, 8860 AC HARLINGEN
secretariaat@klachtencommissie.frl

Of bij de kantonrechter:
Rechtbank Noord Nederland, Zaailand 102, 8911 BN LEEUWARDEN
Telefoonnummer 088-3614444

Klachtenformulier

Heeft u een klacht? Neem contact met ons op. Vul hieronder het formulier in en uw klacht wordt zo spoedig mogelijk in behandeling genomen.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Inkomenstoets 2020

Woningcorporaties zijn verplicht om het inkomen van huurders te toetsen bij een nieuwe verhuring. 

U kunt in het volgende document lezen hoe u in aanmerking komt voor een woning:
Download Inkomenstoets 2020 (PDF).