Over de woningstichting

Woningstichting Weststellingwerf is een actieve, dynamische corporatie. Wij zijn een klantgerichte maatschappelijke organisatie met ongeveer 2700 woningen. Wij geven met daadkracht en sociale bevlogenheid richting aan tal van nieuwe ontwikkelingen. Naast herstructurerings- en nieuwbouwprojecten besteden wij veel zorg aan onderhoud van het bestaande woningbezit. Wij zijn volop bezig met het verder ontwikkelen van onze producten en diensten, zijn financieel gezond en bieden een prettig werkklimaat voor onze medewerkers.

Actueel  

Er zijn geen actuele nieuwsberichten.
Klik hier om naar het nieuwsarchief te gaan.

Wijziging openingstijden en melding reparatieverzoeken

Onze openingstijden veranderen vanaf begin januari 2015 (formeel per 1 januari 2015, maar feitelijk merkt u er 5 januari 2015 voor het eerst wat van). Vanaf dat moment is ons kantoor geopend op maandag tot en met donderdag  van 8.00 uur tot 13.00 uur; op vrijdag blijven de openingstijden ongewijzigd van 8.00 uur tot 12.00 uur. Door het terugdringen van de vrije inloop kunnen onze mensen gerichter de administratieve afwikkelingen verzorgen. Het blijft wel mogelijk om onze medewerkers op maandag tot en met donderdag ’s middags op afspraak te bezoeken. Telefonisch zijn we op maandag tot en met donderdag van 8.00 uur tot 16.30 uur bereikbaar; op vrijdag van 8.00 uur tot 12.00 uur.    

We willen wel de telefonische meldingen van reparatieverzoeken zoveel mogelijk tussen 8.00 en 10.00 uur ontvangen en verwerken. Buiten deze uren ontvangen we reparatieverzoeken zoveel mogelijk per mail: gebruik de link op onze site, via ‘Ik heb een huis’ → ‘Klachten’ → ‘Reparatieverzoek’ en gebruik het invulscherm. Deze mailbox lezen we tijdens kantooruren enkele keren uit. In de loop van 2015 zal de faciliteit om reparatieverzoeken via deze link te melden verder worden verbeterd.

Echte calamiteiten kunt u 24 uur per dag telefonisch melden.

De nieuwe openingstijden:

Maandag t/m donderdag van 08.00 tot 13.00 uur
Vrijdag van 08.00 tot 12.00 uur

Telefonische bereikbaarheid:

Maandag t/m donderdag van 08.00 – 16.30 uur
Vrijdag van 08.00 – 12.00 uur

Melden reparaties:

Maandag t/m vrijdag      van 08.00 – 10.00 uur

En 24 uur per dag via de website (´Ik heb een huis’ → ‘Klachten’ → ‘Reparatieverzoek’)

Calamiteiten kunt u 24 uur per dag telefonisch melden.
Bezoeken op afspraak is mogelijk buiten openingstijden.

Gepubliceerd: zondag 5 januari 2014