Kantoor gesloten op donderdag 21 november en vrijdag 22 november

Vanaf donderdagmiddag 21 november wordt gewerkt aan het stroomnet van ons kantoor aan de Keiweg. Dat geeft stroomstoringen vanaf ongeveer 12.00 uur, die duren tot en met zaterdag 23 november de hele dag.

Hierdoor kunt u ons op 21 november (vanaf 12.00 uur) en 22 november (hele dag) niet telefonisch bereiken
Ook kunt u gedurende die dagen en tijden niet bij ons kantoor terecht.
Spoedreparaties die niet tot maandagochtend 25 november kunnen wachten, kunt u melden via telefoonnummer 0561 – 61 38 15.
U krijgt dan iemand van de meldkamer aan de lijn, die u zo goed mogelijk probeert te helpen.

Kan uw vraag wachten?
Op maandag 25 november kunt u ons weer telefonisch bereiken.

Mogelijk gaat inloggen op Mijn Thuis vanaf donderdagmiddag 21 november tot en met zaterdag 23 november lastiger
Wilt u reageren op het woningaanbod of een reparatieverzoek indienen? We verwachten dat de website goed blijft werken. Om zeker te zijn dat uw reactie goed aankomt, adviseren we u om Mijn Thuis op maandag 25 november weer te gebruiken.
Reacties en verzoeken die tussen donderdagmiddag 21 november en zondagavond 24 november bij ons binnenkomen, kunnen we maandag 25 november verwerken. We vragen hiervoor uw begrip