Ik heb een huis

U huurt een woning van Woningstichting Weststellingwerf. Wij doen ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Elke dag opnieuw. Zodat u goed kunt wonen (waarbij 'goed wonen' meer is dan het hebben van een goede woning).

Actueel  

Er zijn geen actuele nieuwsberichten.
Klik hier om naar het nieuwsarchief te gaan.

Reparatieverzoek

Reparatieverzoeken kunnen op werkdagen telefonisch doorgegeven worden tussen 8.00 en 10.00 uur (tel. 0561 61 38 15). Er wordt dan met u een afspraak gemaakt over hoe en wanneer de reparatie wordt verricht.
Ook kunt u reparatieverzoeken indienen via onze website www.wstweststellingwerf.nl
U ontvangt dan binnen één werkdag een e-mail terug als ontvangstbevestiging. Hierin staat vermeld wanneer de klacht wordt opgelost en door wie.

Dringende melding buiten kantooruren
Als u buiten kantooruren een zeer dringende storing heeft, die absoluut niet tot de volgende werkdag kan wachten dan kunt u bellen met het algemene nummer van Woningstichting Weststellingwerf, 0561 - 61 38 15. U wordt in dat geval doorgeschakeld naar een meldkamer.

Reparatieverzoek

Velden gemarkeerd met een * zijn verplicht in te voeren.

Verzenden