Ik heb een huis

U huurt een woning van Woningstichting Weststellingwerf. Wij doen ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Elke dag opnieuw. Zodat u goed kunt wonen (waarbij 'goed wonen' meer is dan het hebben van een goede woning).

Actueel Coronavirus

Ons kantoor is i.v.m. het coronavirus gesloten tot 6 april 2020. 


lees verder

Reparatieverzoek

Telefonisch, alleen tussen 8.00 en 10.00 uur
U kunt een reparatieverzoek op werkdagen telefonisch doorgeven tussen 8.00 en 10.00 uur (tel. 0561 61 38 15). We spreken dan met u af hoe en wanneer het wordt gerepareerd.

Via onze website
Een reparatieverzoek kunt u ook via deze website indienen. Vul daarvoor onderstaand uw gegevens in. U ontvangt dan binnen één werkdag een e-mail terug als ontvangstbevestiging. Hierin staat vermeld wanneer de klacht wordt opgelost en door wie.

Dringende melding buiten kantooruren
Als u buiten kantooruren een zeer dringende storing heeft, die absoluut niet tot de volgende werkdag kan wachten dan kunt u bellen met het algemene nummer van Woningstichting Weststellingwerf, 0561 - 61 38 15. U wordt in dat geval doorgeschakeld naar een meldkamer.

Reparatieverzoek

Velden gemarkeerd met een * zijn verplicht in te voeren.

Verzenden