Ik heb een huis

U huurt een woning van Woningstichting Weststellingwerf. Wij doen ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Elke dag opnieuw. Zodat u goed kunt wonen (waarbij 'goed wonen' meer is dan het hebben van een goede woning).

Actueel Gratis zonnepanelen voor huurders woningstichting

Dat is goed voor het milieu én voor de portemonnee van onze huurders.


lees verder

Reparatieverzoek

Telefonisch, alleen tussen 8.00 en 10.00 uur
U kunt een reparatieverzoek op werkdagen telefonisch doorgeven tussen 8.00 en 10.00 uur (tel. 0561 61 38 15). We spreken dan met u af hoe en wanneer het wordt gerepareerd.

Via onze website
Een reparatieverzoek kunt u ook via deze website indienen. Vul daarvoor onderstaand uw gegevens in. U ontvangt dan binnen één werkdag een e-mail terug als ontvangstbevestiging. Hierin staat vermeld wanneer de klacht wordt opgelost en door wie.

Dringende melding buiten kantooruren
Als u buiten kantooruren een zeer dringende storing heeft, die absoluut niet tot de volgende werkdag kan wachten dan kunt u bellen met het algemene nummer van Woningstichting Weststellingwerf, 0561 - 61 38 15. U wordt in dat geval doorgeschakeld naar een meldkamer.

Veilig onderhoud in uw woning
Wanneer we bij u langskomen voor een reparatie of onderhoud, werken we volgens de RIVM-richtlijnen en het protocol 'Veilig samen doorwerken'. Kijk hier wat dat voor u betekent.

Reparatieverzoek

Velden gemarkeerd met een * zijn verplicht in te voeren.

Verzenden