Ik heb een huis

U huurt een woning van Woningstichting Weststellingwerf. Dienstverlening en klantgericht werken nemen binnen onze organisatie een belangrijke plaats in. In de praktijk betekent dit dat wij ons elke dag weer inspannen om een optimale service te verlenen als het gaat om het onderhoud, de verhuur en de verkoop van woningen.

Actueel Samenvatting jaarverslag 2016

Het jaarverslag over 2016 is nog niet officieel vastgesteld. Lees hier een samenvatting van de belangrijkste wetenswaardigheden uit het...
lees verder

Reparatieverzoek

Reparatieverzoeken kunnen op werkdagen telefonisch doorgegeven worden tussen 8.00 en 10.00 uur (tel. 0561 61 38 15). Er wordt dan met u een afspraak gemaakt over hoe en wanneer de reparatie wordt verricht.
Ook kunt u reparatieverzoeken indienen via onze website www.wstweststellingwerf.nl
U ontvangt dan binnen één werkdag een e-mail terug als ontvangstbevestiging. Hierin staat vermeld wanneer de klacht wordt opgelost en door wie.

Dringende melding buiten kantooruren
Als u buiten kantooruren een zeer dringende storing heeft, die absoluut niet tot de volgende werkdag kan wachten dan kunt u bellen met het algemene nummer van Woningstichting Weststellingwerf, 0561 - 61 38 15. U wordt in dat geval doorgeschakeld naar een meldkamer.

Reparatieverzoek

Velden gemarkeerd met een * zijn verplicht in te voeren.

Verzenden