Ik heb een huis

U huurt een woning van Woningstichting Weststellingwerf. Wij doen ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Elke dag opnieuw. Zodat u goed kunt wonen (waarbij 'goed wonen' meer is dan het hebben van een goede woning).

Actueel Vacature Technisch medewerker Bedrijfsbureau

Binnen onze organisatie is een vacature ontstaan voor een Technisch medewerker op het Bedrijfsbureau.


lees verder

Klachten

Niet tevreden?
Bent u ontevreden over onze dienstverlening? Wij doen ons best om uw klacht zo goed op te lossen. Bent u toch nog niet tevreden over de dienstverlening van Woningstichting Weststellingwerf, dan kunt u het volgende doen:

Laat het ons weten
Laat ons weten waarover u niet tevreden bent. U heeft ons bijvoorbeeld gevraagd iets te doen. U heeft al een paar keer gebeld of geschreven, maar wij reageren niet naar tevredenheid. Vertel dan aan de betreffende medewerker óf zijn of haar leidinggevende dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Samen kunnen we een bevredigende oplossing zoeken.

De leidinggevenden zijn:
Afdeling Vastgoed beheer en ontwikkeling: de heer A. Bakker
Afdeling Klanten en Service: de heer P. Spoelstra
Afdeling Bedrijfsdiensten: de heer P. Spoelstra

Stuur een klachtbrief of vul het formulier in
Bent u daarna van mening dat we het probleem niet goed hebben opgelost?  U kunt dan een klacht indienen. Schrijf ons een brief of e-mail waarin u uw klacht beschrijft of vul het online klachtenformulier in. U ontvangt van ons binnen twee weken een ontvangstbevestiging. 

Stap naar de provinciale klachtencommissie
Bent u niet naar tevredenheid geholpen door ons? U kunt uw klacht dan schriftelijk of digitaal indienen bij de provinciale klachtencommissie:

Provinciale klachtencommissie
Postbus 103, 8860 AC HARLINGEN
secretariaat@klachtencommissie.frl

Of bij de kantonrechter:
Rechtbank Noord Nederland, Zaailand 102, 8911 BN LEEUWARDEN
Telefoonnummer 088-3614444