Ik heb een huis

U huurt een woning van Woningstichting Weststellingwerf. Wij doen ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Elke dag opnieuw. Zodat u goed kunt wonen (waarbij 'goed wonen' meer is dan het hebben van een goede woning).

Actueel Coronavirus

Ons kantoor is i.v.m. het coronavirus gesloten tot 6 april 2020. 


lees verder

Klachten

Niet tevreden?
Bent u ontevreden over onze dienstverlening? Wij doen ons best om uw klacht zo goed op te lossen. Bent u toch nog niet tevreden over de dienstverlening van Woningstichting Weststellingwerf, dan kunt u het volgende doen:

Laat het ons weten
Laat ons weten waarover u niet tevreden bent. U heeft ons bijvoorbeeld gevraagd iets te doen. U heeft al een paar keer gebeld of geschreven, maar wij reageren niet naar tevredenheid. Vertel dan aan de betreffende medewerker óf zijn of haar leidinggevende dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Samen kunnen we een bevredigende oplossing zoeken.

De leidinggevenden zijn:
Afdeling Vastgoed beheer en ontwikkeling: de heer A. Bakker
Afdeling Klanten en Service: de heer P. Spoelstra
Afdeling Bedrijfsdiensten: de heer P. Spoelstra

Stuur een klachtbrief of vul het formulier in
Bent u daarna van mening dat we het probleem niet goed hebben opgelost?  U kunt dan een klacht indienen. Schrijf ons een brief of e-mail waarin u uw klacht beschrijft of vul het online klachtenformulier in. U ontvangt van ons binnen twee weken een ontvangstbevestiging. 

Stap naar de provinciale klachtencommissie
Bent u niet naar tevredenheid geholpen door ons? U kunt uw klacht dan schriftelijk of digitaal indienen bij de provinciale klachtencommissie:

Provinciale klachtencommissie
Postbus 103, 8860 AC HARLINGEN
secretariaat@klachtencommissie.frl

Of bij de kantonrechter:
Rechtbank Noord Nederland, Zaailand 102, 8911 BN LEEUWARDEN
Telefoonnummer 088-3614444