Ik heb een huis

U huurt een woning van Woningstichting Weststellingwerf. Wij doen ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Elke dag opnieuw. Zodat u goed kunt wonen (waarbij 'goed wonen' meer is dan het hebben van een goede woning).

Actueel  

Er zijn geen actuele nieuwsberichten.
Klik hier om naar het nieuwsarchief te gaan.

Klachten

Niet tevreden?
Bent u ontevreden over onze dienstverlening? Wij doen ons best om uw klacht zo goed op te lossen. Bent u toch nog niet tevreden over de dienstverlening van Woningstichting Weststellingwerf, dan kunt u het volgende doen:

Bel of schrijf ons
Laat ons weten waarover u niet tevreden bent. U heeft ons bijvoorbeeld gevraagd iets te doen. U heeft al een paar keer gebeld of geschreven, maar wij reageren niet naar tevredenheid. Vertel dan aan de betreffende medewerker óf zijn of haar leidinggevende dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Samen kunnen we een bevredigende oplossing zoeken. Lukt dat niet, dan kunt u een schriftelijke klacht indienen.

Stuur een klachtbrief of vul het formulier in
Schrijf ons een brief waarin u uw klacht beschrijft of vul het online klachtenformulier in. U ontvangt van ons binnen twee weken een ontvangstbevestiging. Bent u niet tevreden over de afhandeling, dan kunt u terecht bij de onafhankelijke Klachtencommissie.

Stap naar de Klachtencommissie
Bent u niet naar tevredenheid geholpen door de woningstichting, dien dan uw klacht schriftelijk in bij de klachtencommissie:

Klachtencommissie Woningstichting Weststellingwerf
Postbus 116, 8470 AC WOLVEGA

Of bij de kantonrechter:
Rechtbank Sector Kanton Heerenveen, telefoonnummer: 0513 - 64 30 00
Thorbeckestraat 1, 8442 CX HEERENVEEN